jadå vi lever :)

     Publicerat: 2010-08-23 Kl: 15:25:48 | I kategori: Vardagsprat | 5 kommentarer



äntligen hemma... ush idag har jag kännt mej som en usel mamma som inte kan ta hand om mitt barn! vi har varit och hälsat på på mitt jobb, jättetrevligt och kul att få visa upp sin lilla skatt :) hon sov hela tiden... sedan åkte vi förbi min chef, karin, på hemvägen och fikade, fortfarande med en sovandes kerstin. insåg på hemvägen att det gått typ 5 timmar sedan senast hon ammade!! hon sov ju hela tiden och klockan rusade iväg. fick panik och fick för mej att hon sov så pga att hon inte fåttmat och typ fått värsta blodsockerfallet eller nått! hade lust att köra i 200 knyck hem. väl hemma satte jag mej gråtandes i soffan och ammade min älskade lilla kerstin, som nu fortfarande äter, efter lite blöjjbytespaus. ush detta får aldrig hända igen! känner mej som en urusel mamma :'(




Postat av: emeliehjaertajonas

Du är ingen usel mamma! Vissa barn behöver bara inte äta så ofta :) Men du är absolut ingen usel mamma!

2010-08-23 @ 16:25:54
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/
Postat av: sabina

man känner så vissa dagar...

jag bölar fortfarande fast de jar gått 6 veckor..

2010-08-23 @ 16:30:56
URL: http://sabinamamma.blogg.se/
Postat av: Emma (Lilla_knyttet)

Inte vara ledsen. Inte e du en dålig mamma inte. Hade hon varit hungrig hade hon säkert sagt till. Men jag vet hur det är. Har gråtit ett antal gånger över att jag inte kan amma alls och känt mig helt usel.

2010-08-23 @ 18:36:26
URL: http://thehouseinmydreams.blogg.se/
Postat av: Maria

Nej känn inte så!!! Klart att du inte är en dålig mamma! Det är mycket hormonerna som spelar dig ett spratt (kommer vara så ett tag innan det lugnar ner sig) Hade hon varit hungrig så hade hon högt och tydligt talat om det :)

2010-08-23 @ 20:38:31
Postat av: Grynet

Det där är sånt som händer, man lär sig! Huvudsaken är ju att hon fick mat i magen till slut! :)



2010-08-23 @ 21:26:10

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: