he's looosing it!

     Publicerat: 2010-08-10 Kl: 18:03:15 | I kategori: Bamse & Polly | 2 kommentarer


jag och bamse, när han var 5 veckor <3

tror bannemej jag måste pilla mej ut till jobbet imorgon och väga bamse. efter att vi nu promenerat två timmar om dagen i över två veckor så ser han finare ut i kroppen än han gjort på länge. är riktigt nyfiken på om jag inbillar mej, eller om han faktiskt tappat i vikt.

lille bamse har ju haft problem me vikten i många år, och går på en sträng diet hela tiden för att inte gå upp i vikt för mycket. när han har varit kastrerad (med suprelorinchip) så har han per automatik gått upp ett drygt kilo som bara varit omöjligt att bli av med. men nu har verkan av chipet gått ur och äntligen är det där kilot påväg bort, och lite till hoppas jag. han har vägt närmare 11kg som mest men hans absoluta matchvikt är 9kg, men jag är glad när han ligger på 9,6kg. kanske skulle man somsagt svänga ut till jobbet imorgon och väga. måste ju ha samma våg, annars vet man aldrig om det stämmer :)




Postat av: Emelie

Åh det där var inte igår :>



Ja det var lite väl mycket i Grey's men man måste ju fortsätta se, så är det bara. Tänk så mysigt när det startar igen och du har en gosig liten flicka som kan snarka på dig under tiden du sitter och ser :)

Det älskade jag, Oliver sov på mig (eller papi) mest hela tiden och det var så mysigt att se mina serier och bara gosa med honom. Det var inte ofta vi lämnade soffan, bara för att byta blöja och fixa mat haha

2010-08-10 @ 19:40:54
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha ja men hon gör det, tids nog. När bebisen är ute så glömmer man alla dagar faktiskt, inte för att det är någon tröst när man är less men jaja.. :)

Oliver föddes 8 dagar efter beräknat datum men då blev jag ju igångsatt så vem vet hur länge han hade stannat kvar, det var inte så jobbigt för jag var inställd på det men vätskan gjorde det värre.

2010-08-10 @ 20:36:51
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: