HEMMA :)

     Publicerat: 2010-08-17 Kl: 19:09:17 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer



åh.. hem ljuva hem! mamma och pappa hämtade oss på bb vid 14-tiden. hade bett dem ta med polly och bamse i bilen, gud, när jag såg dem, började störtgrina, åh, älskade vovvar, har saknat dem <3

nu har vi ätit god mat, tror det var den bästa måltiden i mitt liv! kom på mej själv att sitta och äta likt en person som inte ätit på flera veckor!

kerstin sover och sover... så sött att se henne ligga här i vår soffa.. nu är hon lixåm här. hemma hos oss. hemma hos sej. galet. i så många månader ha man pratat om hennes ankomst, och nu är vi där. hoppas nu vi kan få allt att funka här hemma :)

nu är jag så fruktansvärt trött... så, vi hörs imorgon =)

Postat av: Marie

Mysigt det låter! Klart det kommer gå bra!

2010-08-17 @ 20:17:18

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: