hälsning från oss, igen =)

     Publicerat: 2010-08-16 Kl: 16:55:27 | I kategori: Min förlossning & livet på bb | 1 kommentarer


livet på BB är inte rock'n'roll
. fy fasen vad här är trist! dessutom krånglar amningen lite, Kerstin vill inte riktigt suga tag, så vi måste vara kvar tills det fungerar helt enkelt. jag vill inget hellre än hem, HEM till vår lägenhet, och framförallt hem till Polly och Bamse! men jag fattar såklart att amningen måste kicka igång först. synd bara att bb är sååå booooring. å maten, haha seriöst, idag var det isterband och stuvad blomkål till lunch? vem fan äter sånt? markus får handla mat på södermalm åt oss :P

mamma och pappa var här både igår och idag. jag är SÅ tacksam att dom bor hemma med hundarna. hade ju hoppats få komma hem imorgon, så vi kunde vara lite "hemma" ihop, men som det ser ut nu får vi vara kvar till onsdag...

så, vår update är att livet på bb är en värre match än en förlossning hehe... tur man har datorn med sej! geeez...


Postat av: Grynet

Ja fy fasen va trist det var på BB! Nils föddes på natten mellan ons/torsdag och vi fick inte åka hem direkt då han ahde blåsljud på hjärtat. Fredag lunch släppte dom iväg oss och då hade jag avlidigt av tristess 42 miljoner gånger. Maten ska vi inte ens gå in på... SUCK! :)



Men tur att du kan surfa i varje fall, det kunde inte jag för två år sen. Men det hoppas jag man kan nu!

2010-08-16 @ 20:26:05

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: