goood morgon :)

     Publicerat: 2010-08-29 Kl: 10:26:02 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer




god morgon från oss

efter en jättebra natt känner jag mej som ny! och kerstin har varit mycket nöjd hela morgonen! att ge lite ersättning efter vissa mål verkar göra henne till en glad och mätt bebis :)

vi får se vad dagen bjuder på idag. en promenad iaf, då det iiinte regnar, tjoho, otroligt!

vi hörs sen, nu ska jag njuta av min nöjda och tysta bebis <3



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: