god morgon!

     Publicerat: 2010-08-02 Kl: 10:27:48 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


snart är man smal igen, har nästan glömt hur det känns :)

jag verkar äntligen ha vänt om mitt dygn lite. skönt att slippa vakna halv åtta varje morgon, speciellt när man är ledig, dagen blir fruktansvärt lång då. nu är det inte så att jag just vaknade, men sov iallafall till strax efter nio och det är aldeles lagom :) nu har jag läst lite bloggar och huserat på lite forum, och nu ska jag kliva upp och gå på promenad me mina vovvar <3

efter en lång dag med förvärkar igår, fick jag en lugn natt, härligt! en tjejj på minbebisforumet, som har samma BF som mej verkar vara inne och föda nu, eller det hade satt igång igår iallafall, fasen så skojj! men jag själv blir livrädd hehe... jag hoppas hooooppas jag iallafall får komma till min bm på torsdag igen, sen får jag väl börja hoppas på nedkomst som alla andra normala gravida kvinnor :P

ha en bra dag!




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: