god morgon!

     Publicerat: 2010-08-09 Kl: 10:47:52 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


våra dagar i en bild...

bf +2 dårå. igår kväll körde det ordentligt i ländrygg och ljumskar, men det försvann... igen... hehe, hon tvekar visst :). idag känns som en riktig pissdag. sist jag kollade ut regnade det, men nu verkar det vara uppehåll så jag iaf kan slå ihjäl en timme eller två med  promenad. det är verkligen tråkigt att gå hemma såhär... men men, snart får jag fullt upp, ska njuta av de dagar jag får fram tills dess även om det är svårt i tristessen.

ha en fin dag!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: