god morg.. nä, förmiddag!

     Publicerat: 2010-08-03 Kl: 10:35:29 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

idag sov jag till halv tio! geeeeez, när gjorde jag det senast? ett halvår sedan? fasen vad skönt. bra att kroppen vilar sej :) ligger fortfarande i sängen, men ska snart ta en promenad. får se hur långt det blir idag, det är schysst väder så man får väl passa på att ta sej en långis.

inga bebiskänningar heller. allt är lungt. skönt! snart är det torsdag, bm-besök. och visst går man på oftare bm-besök när man hamnar på övertid? isåfall vill jag gå över för det innebär fler besök hos bm-birgitta :D




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: