det löser sej nog!

     Publicerat: 2010-08-13 Kl: 19:08:04 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


älskade små <3

verkar som mitt orosmoment med vovvarna iaf kommer lösa sej! mamma och pappa står lite standby i helgen, och kommer upp hit och passar dem, och bor således här, om vi åker in till förlossningen. gud, vilken underbar lösning. men dröjjer bebisen till måndag kan dom ju inte åka med såå snabba ryck. men jag hoppas dessa blodblandade flytningar betyder att det kommer ske något. somsagt, "värkarna" litar jag inte mycket till, men flytningarna är ju där dom är så att säga. frågan är väl bara när det hela ska kicka igång big time. men jag verkar slippa farhågan att föda fredagen den 13:e iaf. tack lilla K!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: