BVC :)

     Publicerat: 2010-08-20 Kl: 12:07:06 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


idag har vi varit på bvc på inskrivning.
kerstin blev vägd och mätt, hon är fortfarnade 52cm lång, och vikten 3700g ungefär. hon blev åxå tvättad i sin lilla navel. nu ska vi tillbaka på onsdag nästa vecka =)

efter bvc var vi hemma lite, sett till att kerstin blev mätt i magen och sedan åkte jag till farsta, åså var kerstin kvar här hemma med markus. jag behövde verkligen köpa en amnings-bh och nån amningstop som man kan ha tex om man behöver amma när man är nånstans. här hemma kan man ju köra lite som man vill, men smidigt att ha real stuff när man är ute som sagt.

sedan ringde min mvc-barnmorska åxå och grattade. härligt att prata med henne igen =) ska tillbaka dit på efterkoll när jag slutat blöda...

resten av dagen... vi ska tvätta, och gå en promenad. jag måste städa lite åxå, det är dammigt. blä! försöker gå å plocka lite vill inte ha nån oordning bara för att man fått en bebis. ikke =)

hörs senare igen, dax att amma :P

Postat av: S

Gud så söt hon är. Good job!!

Är det du på bilden längst upp på bloggen? Oj va du och lilla K liknar varandra. identiska näsor hihi

2010-08-20 @ 13:51:37
Postat av: Grynet

Va härligt att du tog dig ut på lite shopping själv en stund. Även om Kerstin är din mittpunkt nu så är det viktigt med egentid också! :)



Hon är supersöt ditt lilla troll!

2010-08-20 @ 19:59:45

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: