BVC igen

     Publicerat: 2010-08-25 Kl: 16:21:14 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


trött pappa och kerstin på bvc

idag har vi varit på bvc igen.
kerstin hade gått upp 50g på dessa 5 dagar och det var väl nååågot i underkant, men vi har is i magen. hon ska vägas igen nästa vecka och har hon bara gått upp 50g då med ska vi ge lite ersättning om kvällarna iallafall. hon hade åxå växt 1,5cm på längden :)

nu är vi hemma och kerstin har sovit sedan dess så jag har hunnit packa lite inför imårrn, samt städa lite grann. nu ligger hon och sussar i soffan här, men vaknar säkert snart och vill äta. gör man annat än ammar nuförtiden? knappt :P

markus lämnade jag kvar i farsta så han är och handlar lite grejjer på apoteket till kerstin och mat till oss. så får han ta en promenad hem. det behöver han. stackars älsklingen blir ju så nere när han inte kan trösta kerstin.. men det är så det är nu i början, bara mamma som gäller, mamma och tutten ;)

ha de fint!

Postat av: sabina

vi har tillägg till vår lille kille..

nan 1 den e jättebra...

2010-08-25 @ 22:17:45
URL: http://sabinamamma.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: