Bamsebild

     Publicerat: 2010-08-05 Kl: 15:55:33 | I kategori: Bamse & Polly | 3 kommentarer




Han ser så klok ut, lille Bamse. och det är han åxå, en klok
liten farbror. Farbror Bamse. och snart blir han storebror åxå!





Postat av: tilda

Han ser så stolt ut över att bli storebror ;)



Rycker du dom, trimmar, klipper ngt???

2010-08-05 @ 18:33:26
URL: http://hantverksgatan.blogg.se/
Postat av: tilda

han är jättefin. Jag rycker Eddie´s nackhår och vid svansroten och trimmar skägget då o då. Han får alltid olika komplimanger..åh vad långhårig han är...åh vad korthårig han är...

Han står reggad som strävhårig, hmm kanske skulle ta han till en salong nångång o se hur dom skulle göra. Tyvärr tror jag inte det finns några här på vischan som e russel kunniga.

Blev nyfiken iaf o var tvungen att fråga. Tack för ett snabbt svar.

2010-08-05 @ 20:19:07
URL: http://hantverksgatan.blogg.se/
Postat av: Marie

Så söt! <3

2010-08-06 @ 22:35:36

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: