babybjörnpremiär

     Publicerat: 2010-08-27 Kl: 11:32:31 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


kerstin och jag provade bärselen idag :)


nu slappar vi i soffan. älskade vovvar, se vad söta <3

idag har jag invigt babybjörn-selen! är ju ensam och insåg hur svårt det är att göra en simpel frukost med en vaken bebis! hur skär man lixåm bröd? hyvlar ost? så jag satte henne i selen och det var inga protester iaf :)

sedan har jag och hundarna varit ute och gått runt ramnasjön. härligt! dock har jag glömt läderkopplen hemma så fick gå med flexikoppel, inte det lättaste att gå med två vovvar i flexi, och barnvagn, men det gick. har dessutom glömt jackan i sthlm så jag får nog gå å köpa nån billig, ska ju vara här 1,5 vecka lixåm...



Postat av: Emelie

Bärselen är guds gåva till mammorna!!!

Jag har ju varit ensam med Wille väldigt mycket, och jag tror faktiskt inte jag skulle ha överlevt utan min! Jag gick till och med på toa med den där babybjörnen och Wille i, haha!

Skönt att Kerstin verkar gilla den. :)

2010-08-27 @ 15:37:03
URL: http://emmieliving.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: