återbesök på BB

     Publicerat: 2010-08-19 Kl: 17:39:52 | I kategori: Kerstin | 0 kommentarer


idag har vi varit på återbesök på bb, för att kolla upp amningen, väga kerstin och följa upp hur det gått här hemma efter vi fått åka hem. hon ammar ju upp till 40-50min nu och jag ser ju att hon dricker mjölk, men samtidgt är man ju osäker "får hon i sej det hon ska?" "fungerar det på riktigt?" jamenar, jag kan inget om sånt här. vi har på eget bevåg slutat ge ersättning varje gång och gett då å då när hon inte verkat nöjd åså.

så, hur gick det då?
jo! kerstin har gått upp 50g sedan hon vägdes på bb!! jippie! och det var visst bra! låter ju lite, men huvudsaken är att dom går upp å det var visst lagom uppgång. detta betyder att hon får i sej mjölk, och att det inte finns något att bekymmra sej för =) hon såg fin ut sa bm, och är stark och pigg =)
fick sitta där och amma, och hon ville jag skulle prova lägga mej ner. kerstin hatar verkligen när andra ska lägga sej i när hon ska äta. "kan själv!" hehe, och börjar bråka. kändes lite sådär, jaha här ligger hon och skriker och vill inte ta bröstet och jag påstår att allt går bra. fick sätta mej upp, och göra själv, och när jag och kerstin fick visa på egen hand, utan massa andra händer så gick det ju superfint och hon låg där och åt =)

bm klämde åxå på min mage och min livmoder har dragit ihop sej jättebra åxå. skönt =)

nu blir det första besöket hos bvc imorgon, ska bli skojj =)




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: