semesteeeeeer!!

     Publicerat: 2010-04-01 Kl: 18:57:01 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


woho!!! detta var sista jobbdagen för ett par veckor! nu ska jag ha två veckors semester, och åker till borås imorgon och stannar där till 17:e eller 18:e april. fyra dagar mitt i semestern åker mamma, pappa, markus och jag till venedig. blir jättekul, men jag är nervös inför flygningen som vanligt. vi ska byta plan både dit och hem, vilket jag ser som att hela resan blir dubbelt så farlig. huga. ush. jajaja!
så nu har jag packat kläder och packat åt polly och bamse åså. har satt mej ner nu för att vila ryggen lite, den är lite trött idag. krämpor krämpor.
detta blir min enda semester innan jag ska få bebis! så när jag nu kommer tillbaka till jobbet blir det ett lång-race tills jag går hem och väntar på förlossning, sjukt att tänka på!

nåväl, nu ska jag läsa lite bloggar och slappa lite innan jag ska städa...



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: