rubrik:P

     Publicerat: 2010-04-06 Kl: 22:02:15 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

det var tisdagen dårå. och vad har den erbjudit? haha ja, ingenting, frtm en skål med stuvad spenat. i princip. min första riktiga semesterdag, härligt! var ju ensam hela eftermiddagen eftersom både mamma och pappa jobbade...
var och hämtade mamma nu på jobbet och provkörde hennes bil. vi ska förmodligen byta bilar när jag får bebisen sen, dom proppsar på att jag kommer tycka fabian är för liten.. jajaja, det kommer den säkert, jag måste bara få inse det själv. men isåfall byter vi bilar så jag får mammas bil, det är en opel astra från 2006 (lite väl gammal för min smak hehe) men den är special utrustad för sin årsmodell med säkerthetsutrustning, vilket är superviktigt för mej i bilval! sedan är den körd 2000mil och i princip helt som ny, den är jättefin, så det är ett schysst byte såklart, speciellt då jag inte längre får någon utgift för bilen, som jag har nu då jag betalar tillbaka lite till pappa varje månad för min bil... det gick iaf fint att köra den, den är riktigt pigg och lättkörd faktiskt. men jag ska hänga kvar med min lilla fabia så länge det går ;)

nu ska jag gå å lägga mej!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: