påväg till Uppsala

     Publicerat: 2010-04-24 Kl: 07:09:22 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

härlig sovmorgon på en lördag va? är påväg med mari och annika i bilen till Uppsala. vi ska på VeTa-dagarna... det är en grejj som anordnas varje år för personal inom djursjukvård, föreläsningar åså. vi ska bo på hotell och ikväll är det middag. jättetrevligt! det kommer djursjukvårdare och veterinärer från hela sverige, och ett gäng från mitt gamla jobb/praktik kommer, hoppas jag springer på nån :)

bebis hade karateträning innan jag somnade, hårda ordentliga kickar <3 skönt!

vi hörs! ha en trevlig lördag!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: