inventering...

     Publicerat: 2010-04-30 Kl: 16:58:09 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


inventering is not the shit...

äntligen helg! började sju idag, så jag slutade således fyra, helt underbart en fredag :)
en stor del av dagen, har jag jobbat på med min inventeringslista, fyyy vad trist det är! det känns som man sitter i skolan typ, lixåm som en hemläxa. jag ska räkna alla foderpåsar, varje sort alltså, räkna ut inköpsprix ex. moms och sedan vad den totala summan av varje sort är. vi har ju tre fodermärken och det är en heeel del sorter, speciellt hills sortiment. vi har ingen tid avsatt för det heller utan det ska bara bli gjort... *gnäll* kan tycka att man kan få avsatt tid, nu måste man klämma in det bland allt annat man ska göra och det ska vara klart 1 maj helst... och det är rätt mycket att räkna! jag hade hellre tagit en halvdag på helgen eller så, och ägnat mej bara åt det å sedan kompat ut det en annan dag, så man slapp bli störd hela tiden, större chans att allt blir rätt då! men men...

ikväll är det ju valborgsmässoafton. och vi ska fira, oj vad vi ska fiiira! blir soffan, god mat och tv. perfekt ;) thats the way I like it!

höres!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: