hotell :)

     Publicerat: 2010-04-24 Kl: 19:05:05 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


håhåjaja, då satt man på hotellrummet och vilade lite då. har vart en lång dag.
första föreläsningen var jätteintressant, det handlade om fästingar och fästingburna sjukdomar, föreläsaren var lixåm lite sjukligt farcinerad av fästingar så det var nästan lite komiskt.
sedan har vi gått på mässan, plockat på oss gratisprylar, haha, handdukar, klocka, ryggsäck, ja, gratis är ju som bekant gott.
har träffat mina gamla kollegor från djurkliniken i göteborg! jättekul! verkligen :)
föreläsningen på eftermiddagen handlade om infektionssjukdomar hos katt och hund, det var lite trista föreläsare även om delar av  informationen var intressant. det handlade även om vaccin, vilket är mycket matnyttig information och fakta.

nu är vi som sagt på hotellet, jag bor med karin. vi ska snart åka tillbaka till föreläsningshuset, där middagen är ikväll, hopas på god mat :)

ha det fint!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: