hemlängtan...

     Publicerat: 2010-04-18 Kl: 18:28:49 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

ush.. känner mej helt deprimerad idag.. resan till stockholm gick mycket smidigt och snbbt, men ush det är så trist att åka hemmifrån... jag kan verkligen känna att va fan gör jag här i stockholm, jag som är så hemmakär och inte vill annat än att bo hemma i borås.. jo jag har mitt jobb här... markus har sitt jobb... han har dessutom massa fina vänner här uppe, han har ett jättebra liv här. jag är ensam. frtm att jag har jobbarkompisar har jag alltså noll kompisar här i stockholm. alla mina vänner, eller de få vänner jag har och bryr mej om, bor i borås. ibland känns det så sjukt meningslöst bara allting. idag är en sådan dag. det går lixåm inte att flytta härifrån nu. jag skulle aldrig kunna ta markus härifrån, hans liv är här. tur det inte är så långt till borås. när jag är mammaledig ska jag ta lite längre tripper till borås iaf! jag, hundarna och bebisen <3

Postat av: Elsa

Fin blogg!

Jag gillar din design, fint med "pappersbakgrund" bakom texten :) !

/Elsa och Henny

2010-04-18 @ 20:39:54
URL: http://www.strawberrys.tk
Postat av: Therese

skickar en virtuell kram

2010-04-19 @ 09:07:02
URL: http://majfluga.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: