hästlukt igen :)

     Publicerat: 2010-04-15 Kl: 20:54:44 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


bamse tyckte inte det var lika kul att mocka som jag tyckte :P

tog mej en tur ut till stallet i tosseryd idag igen. jag var där prick klockan fyra för då sa linda att hon skulle vara där. jag är en extremt punktlig person, men linda var sen så jag fick vänta... så jag passade på att göra något jag inte gjort på iaf 1,5 år, ja inte sedan sickan flyttade, jag mockade en box! tjoho det var riktigt roligt att mocka bajs :D oohh så fint det blev i kiitos box när jag var klar. och linda som kom tio ÖVER fyra, blev ju åxå lite glad :)
sedan red linda kiitos, och jenny sin gammle miro, och pillan sin häst dubbel i paddocken medans jag och jenny och lindas mamma eva kikade på och pratade. trevligt!
nu är jag hemma och har ätit mej aldeles för mätt. ush det blir så jävla fullt i magen numer när jag äter, som om det är ont om plats lixåm. huh.




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: