haha kolla:

     Publicerat: 2010-04-21 Kl: 22:08:00 | I kategori: Övrigt | 4 kommentarer



haha detta måste ni ju se. detta är alltså mitt utomordentliga gudbarn Riley och hunden nellie. det är förmodligen massa hönsmammor som får panik av att se det, men jag tycker det ser så jävla härligt ut jag hoppas min unge leker med mina hundar och skrattar så den får hicka, när den dagen kommer! haha! kolla så kul dom har! och nellie är ju så liten och lätt, haha, riley är en tålig unge! fy fasen sån ska min unge åxå bli! Fridas blogg

Postat av: Therese

Haha jag såg det. Underbart!

2010-04-22 @ 13:49:55
URL: http://majfluga.blogg.se/
Postat av: Gia

Nämen gisses vad gulligt! Att hon redan nu pratar hundspråk och vet hur hon ska göra för att bjuda upp till lek. Höll på att skratta på mig när bebben slänger sig i lekställning för att få igång vovven igen.

2010-04-22 @ 19:46:20
Postat av: emeliehjaertajonas

Gud så gulligt! :)

2010-04-23 @ 12:57:23
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/
Postat av: linda

men åh så jag skrattade! tårarna kom tom.. haha. förstår vad du menar, vill också ha en sån unge! här hemma har vi en katt som är ungefär lika busig som den hunden.. :)

2010-04-23 @ 20:48:18
URL: http://lindae.se/gravidbloggen

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: