boring....

     Publicerat: 2010-04-04 Kl: 20:57:25 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

sorry, detta var ingen höjjdar blogg-dag, men jag har verkligen inte gjort någonting alls idag. fattar knappt att dagen gått såpass fort som den ändå gjort!

det enda konstaterande jag idag gjort är att jag fått nått typ av återfall av mitt jobbiga luktsinne, som jag hade lite problem med i början av graviditeten :/ plötsligt får jag kväljningar av min nya deo som egentligen luktar gott.. köpte en ny, får kväljningar av den åxå. likaså sånt som luktar brännt. hoppas det bara är tillflligt för det är jobbigt. iofs är illamående en biverkning på medicinen jag äter mot urinvägsinfektionen, så det KAN ju vara pga den. jag hoppas innerligt det.

nu ska jag iallafall gå å lägga mej. tidigt jag vet, men jag och bamse var vakna pga smällare halva natten så vi är bra trötta vi..

natti natt!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: