bloggeliblogg

     Publicerat: 2010-04-29 Kl: 18:49:03 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


Äntligen vår, nu vågar man tro på't!!


jahapp, dax att uppdatera bloggen kanske. men jag har inget att leverera, här har det inte hänt något spännande alls sedan igår!

hämtade ut bebiskläderna idag iaf, haha så söta dom är! men nu köper jag inget mer förrns till sommaren... eller ja, längre fram i vår är väl mer rätt ord, får ta det lite pö om pö. nästa grejj bir väl vagnen, det är ju leveranstider åså, så lika bra att planera. en säng m.m. kan man ju fixa snabbt om det skulle behövas. annars kan väl bebisen låna hundarnas bia-bädd som säng? :P

nej jag får nog se om jag får någon inspiration längre fram ikväll, för att sitta här och sluddra gör ju ingen gladare :D

Postat av: Bilalmoa

Interesting site. Worth the visit!

2011-07-28 @ 08:26:10
URL: http://bilalmoa.blog366.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: