korvas!

     Publicerat: 2009-09-26 Kl: 12:12:17 | I kategori: Bamse & Polly | 3 kommentarer

wohoo, jag har lyckats ladda upp en film! låt oss alla ta del av min älskade bamse som flitigt hämtar bollen 1,2,3 ggr... 45ggr.. lika entusiastiskt =) bortse från min pipiga röst haha "brrrrraaa" hehe =)

 

Postat av: ebba

snygg design!! :)

2009-09-26 @ 16:07:07
URL: http://ebbajonasson.blogg.se/
Postat av: Therese

aaw, han tycker det är så roligt. =)

2009-09-28 @ 10:02:20
URL: http://majfluga.blogg.se/
Postat av: sandra voest Bjermert!

Åh va jag saknar lilla positiva Bamse när jag ser de här klippen, alltid glad under tiden på Marks ridcentrum=)

2009-09-28 @ 10:32:46

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: