ikke!

     Publicerat: 2009-09-01 Kl: 22:37:16 | I kategori: Övrigt | 0 kommentarer

en sak gör men riktigt irriterad. det är när folk nedvärderar ont i halsen. mitt ont i halsen jag hade för ett par veckor sedan. inte för att det är något jag går å pratar om, men tanken slog mej just nu. när man då väl kom tillbaka till livet, och lixåm, ja, trodde man legat för döden i hals ont, och folk säger "fast när jaaag har ont i halsen, så tvingar jag ner mat ändå, det går alltid, även om man inte ens kan svälja knappt" "jag dricker alltid maaassa varmt, det hjälper" "jag går aldrig tiill läkaren det går över"
JAG HADE EN JÄVLA MÖRDEARSTREPTOKOCKINFEKTION OCH HADE DU HAFT DET HADE DU ÅXÅ DUKAT UNDER OCH GÅTT TILL LÄKAREN OCH INTE FAN HADE DU MUMSAT I DEJ MAT!
sådeså.

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: