familjen anka!

     Publicerat: 2009-09-14 Kl: 21:36:53 | I kategori: Övrigt | 1 kommentarer




HAHAHA! detta är det roligaste jag sett på länge. Familjen Anka. haha. den går inte av för hackor den inte. hur kan man vara så kaxig med det namnet? anna anka. haha. can't stop laughing. så mycket roliga citat som slinker ur dom där plutmunnarna haha. roligt åxå att hon den ena där, tyckte det var hemskt med folk i mjukisbyxor, att man kan bli lämnad av sin man. i hennes bok riskerar jag altså att bli dumpad vilken sekund somhelst, för jag har mjukisbyxor typ jämt. oj jag är illa ute!  ja härregud. veckans höjdpunkt från å med nu. (efter idol). "titta på dom... man kan inte tro dom har pengar.. ser ut som jevla bonnlurkar hahaha"
haha.
Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag? / fröken bitterfitta

2009-09-15 @ 14:34:29
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: