hej hej!

     Publicerat: 2009-09-22 Kl: 12:53:04 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


hej hopp! har ni en bra dag? här vaknades det vid 10 tiden... sovmorgon alltså, jobbar kväll idag. jag och hundarna har varit ute på en långpromme. gick förbi vägverket, idag såg jag min "uppkörningsgubbe" eller ja gubbe och gubbe, han va la runt 30 ifs hehe. han kom ut där, tog i hand med en nervös stackare å dom satte sej i bilen å åkte huh. jag får otroliga obehagskänslor när jag ser dom haha. tur det är överstökat! är fortfarande så sjukt stolt över mej själv att jag tog körkortet :P

nu har jag just ätit en aldeles för stor macka med gorgonzola och serranoskinka. ush, mår superilla nu :( hälften hade räckt men är för snål för att slänga så dyr man så har suttit och tryckt i mej skinkan iaf mot slutet hehe.

frstn. igår kväll var ju jag och markus och åt kinamat. när jag gick från bilen, kom en fluga och flög rakt ner i min hals, och jag fick inte upp den!!!! så sjukt vidrigt! jag stod där å harklade mej som en galning å tillslut blev jag så äcklad att jag fick så grova kväljningar att jag spydde tre ggr haha. fy fan. varje gång jag tänkte på den och nästan kände hur den satt i min hals och klammrade sej fast i slemmhinnorna så vände det sej. fräsht haha. fy fan. men med ett skrovmål mat borde den väl kvävts nere i magen kan vi hoppas.

nu ska jag göra nada fram tills jag ska jobba. dvd ca en timme till. skönt. ha en bra dag!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: