hydrolyserade kräftdjur?

     Publicerat: 2009-10-08 Kl: 17:51:02 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

hej hej! då var man hemma. eller. jag har varit hemma i en timme. har legat här sängen under täcket med min kära dator och förkovrat mej här på internet och inte ens tänkt på att uppdatera min egen blogg :) men nu så!

har varit full rulle på  jobbet idag, och på lunchen hade vi besök ifrån ett veterinärmedicin/foderföretag. det är alltid trevligt tycker jag. han pratade lite om deras foder, eftersom vi ska börja ta hem det till kliniken. dagen höjdpunkt aka. skratt, var när han berättade om inenhållet i deras artrosfoder, och berättade att glucosaminet kommer ifrån "hydrolyserade kräftdjur" och karin säger "hydrolyserade kräftdjur... ... ...och så svälter det barn i afrika?" hehe. så sant så sant men åxå så himla roligt för hon såg så uppgiven ut när hon sa det :)
frtm att det är trevligt med lite annat folk på lunchen, så bjuder ju alltid företaget så kommer och pratar på lunch! gratis är alltid gott? idag var det från en sushibar, så jag åt kyckligspett i sån jordnötssås och det var hur gött som helst!

nåja. torsdag idag då, bara en dag kvar å sen är det heeeelg! fan va gött. denna helgen ska jag inte göra någonting och inte markus heller så det ska bli riktigt mysigt å trevligt att få umgås hela helgen, det är flera veckor sedan, för vi är ju sådana upptagna och busy människor ;)

nu ska jag ta å se en film. iaf börja se en film. efter att kollat på trailern för "bröllopsfotografen" vart jag så sugen på å  se "den bästa sommaren" för den är verkligen rolig. "passa på att vara glada nu, man vet aldrig när man får ha roligt nästa gång" och "man duschar inte för att det är skönt, men duschar för att bli ren". (word!) kjell bergkvist is tha shit!

hej på er!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: