toothbrushing

     Publicerat: 2009-10-21 Kl: 22:32:35 | I kategori: Bamse & Polly | 2 kommentarer




idag har vi ägnat oss åt favoritsysslan. tandborstning. på hundarna alltså. dom hatar det. så det är alltid ett satans liv. men stackars dom som hamnat hos mej, som inte ger sej. tänderna ska borstas. jag har sett alldeles för mycket fula hundmunnar, fulla med brun/grön tandsten och infekterat tandkött. ikke i detta hushåll! bamse har tänder som en ettåring! varför? för att jag sköter dom!
mycket råa morötter, är mitt hetaste tipps för fina tänder. det, och att skrapa/borsta bort varenda antydan till beläggning på tänderna :)

nu ska jag sova! (med hundar som luktar gott i munnen!)
Postat av: Linda

Söt blogg :)

2009-10-22 @ 09:59:05
URL: http://lindaas.se
Postat av: turbo flisan

våra hundars tänder är ganska lätta att borsta :)

2009-10-22 @ 12:26:37
URL: http://turboflisan.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: