tönt

     Publicerat: 2009-10-05 Kl: 18:00:46 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

hellu! ja då var en ny vecka igång då. första jobbdagen avklarad, nu är det långs veckas färd mot helg ;) har haft en bra jobbdag tycker jag :)
dock fick jag en trist överaskning nu på eftermiddagen, när jag stod vid min bil och väntade på att hundarna skulle gå på "toan" innan vi åkte. ser att jag fått ett stenskott eller liknande i lacken på bilen. fan va surt! jag "hoppas" det är ett stenskott annars har nån med vilje satt något vasst runt och gjort ett sånt konstigt litet märkke. aja. så är det. jag får köpa en liten butt med silverlack och dutta i det. helst vill jag ju lacka om hela sidan som sist men har knappast råd att göra det varje gång man får ett märke på bilen. det lär ju ske igen tyvärr... suck...
fan. de grämer mej asså!

har sedan jag kom hem iaf hunnit lyssna på kents nya singel "töntarna". jag tyckte inte om den.  så enkelt var det. lite kuriosa sådär.
nu ska jag väl ta och fixa lite käk här. och dra min dagliga koll i bloggvärlden! hörs sen!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: