styrketräning?

     Publicerat: 2009-10-11 Kl: 18:52:43 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


go kväll! då var man hemma efter att ha spenderat 3 timmar extra på jobbet på en helg ;). men jag fick massor gjort under tiden dom hade hemside-möte! är riktigt nöjd. jag har strukturerat om en hel del, burit, grejjat, pillat. pjuh! tycker det är mycket bättre nu och så har jag röjjt plats åt specifics foder nu när det kommer i veckan! jag är ju foderansvarig på mitt jobb, så bära fodersäckar är något jag gör ofta. jätteroligt är det ;). men jag gillar struktur och känner mej alltid nöjd när jag pusslat ihop ett överfullt bestånd av fodersäckar!
nu har markus fixat snabb-käk här så nu ska jag mata min hungriga mage. sedan blir det ensam mamma söker, top model och säkert något mer matnyttigt!

see ya'!
Postat av: b & v

Sv: Ja ? :) Vi är bara 16 och 17år och går ju fortfarande i skolan :D kram

2009-10-11 @ 19:45:11
URL: http://apieceofsisters.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: