söndag!

     Publicerat: 2009-10-25 Kl: 11:34:39 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

gomårrån, eller, god förmiddag. härligt med en extra timme idag asså! men nu ska jag gå upp iaf. har varit vaken en bra stund, men man får ju passa på att ligga under täcker de dagar man kan och inte blir uppjagad av en jävla väckaklocka till jobb. markus pep iväg här fort som tusan, då hans kompis ville ha sällskap till ikea. så det blev solokvist idag för mej då... men ikväll ska vi ju på bio och ut å äta så jag hoppas han kommer hem direkt efter ikeabesöket så vi kan få lite söndag ihop iaf, han lovade det, att komma hem direkt så det litar jag på =)

borde ta en promenad ut nu hundarna men det regnar :( dom hatar att vara ute i regn, och jag märker på dem att dom ligger här och sover räv haha för annars hade dom varit på benen nu, men dom hör att det rengar så dom låtsas sova dom. haha jävla gullungar mina älskade vovvar! men upp och ut måste vi ju... typ NU. så ska jag se på idolrepris sedan när jag kommer in.

fick plantera nya jordgubbar i farmville, nu ska jag passa den jääävligt noga under förmiddagen och jag har lärt mej att inte plantera jordgubbar på kvällen, för då ruttnar dom under natten!

ha en fin dag!

Postat av: Anonym

sv. ahha jo :D



tack! ;)

2009-10-25 @ 11:44:04
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: LENA ღ

Hoppas du har haft en bra helg :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

2009-10-25 @ 14:50:51
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: