ska jag?

     Publicerat: 2009-10-06 Kl: 23:15:58 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer



hm. det kliiiiiar i fingrarna nu. vill ha vill ha vill ha. men svårt med storlek, ska jag chansa på att stl 38 blir bra? det är fri retur, så man kan skicka tillbaka utan kostnad, så i värsta fall får man väl byta? och 2000.. ska jag avvara det på ett par skor? är det värt det? hm.. frågor frågor frågor. får sova på saken :)
Postat av: emeliehjaertajonas

Det var det med :)

2009-10-07 @ 10:29:01
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/
Postat av: tava

köp dom !(:

2009-10-07 @ 15:59:13
URL: http://ttavas.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: