no more spam

     Publicerat: 2009-10-13 Kl: 17:56:07 | I kategori: Övrigt | 2 kommentarer

asså varenda dag man loggar in på bloggen finns en hel del kommentarer att läsa. man tänker att det ska bli kul. några ynka av dem är vettiga kommentarer, men flera av dom är bara spamm. Jag är inte intressarad av massa besök på min blogg, men läsare är mer än välkomna <3 men besökare som bara ska in och skriva antingen nån jävla reklam, eller "hej hur är det?" endast i syfte att dom ska få mej att ge dom ett besök mer i deras statistik kan kvitta. min blogg finns för mina vänner och alla andra personer som gillar att läsa min blogg. hädanefter kommer jag inte godkänna en enda kommentar som går under kategorin spam och jag kommer heller aldrig bjussa dem på ett besök heller. välkommen att läsa min blogg :), men ska du bara göra reklam kan du gå å spamma nån annan blogg. tack. :)

Postat av: b & v

Sv: Jag ångrade mig med pälsen, var inte riktigt min stil eller vad man säger :) Jeansjackan var något för stor för min smak, vill gärna ha lite kortare jackor, eftersom jag är rätt kort! Kram

2009-10-13 @ 18:03:07
URL: http://apieceofsisters.se
Postat av: Vanessa

Jätte söt blogg ! :D allt bra ?

2009-10-13 @ 18:47:45
URL: http://nessiesplace.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: