morningkvist

     Publicerat: 2009-10-17 Kl: 06:54:56 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



go mårrån. gäsp. nu ska jag åka till borås. fan jag är svintrött. hade verkligen behövt sova idag känner jag, men detta går nog bra. skönt att köra innan trafiken tätnar. brukar ju dra runt 5, men kände att eftersom jag stannar i borås till tisdag, så kan jag åka ett par timmar senare, så slipper jag det värsta mörkret.

nej nu är det dax!
ha en bra dag!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: