morning has broooooken

     Publicerat: 2009-10-31 Kl: 10:48:16 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

go morgon, eller god förmiddag hur ni nu vill ha det! fan va gött med helg, finns inga ord asså. jag har inget alls planerat idag, mer än att jag blir ensammen eftersom markus ska på fotboll på eftermiddagen och inflyttningsfest efter det, så han kommer hem igen imorgon, men än är han hemma och vi ska la ta en promenad om en stund. jag ska ta å tvätta idag tror jag, men annars ska jag bara ta det lungt. nu tänker ni, men gud ska hon sitta hemma och uggla på halloween? och svaret är ja. för dels har jag inga kompisar här och dels trivs jag fint hemma med mina vovvar. det blir nått gott och äta och tv, helt okej för min del.

ha en bra dag!

 

Postat av: ISabelle

söt hund<3

2009-10-31 @ 12:44:02
URL: http://sotttnos.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: