måndagen

     Publicerat: 2009-10-19 Kl: 18:40:03 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

hoho! jahapp, då hade dagen strax passerat då. haha jag har knappt vart utanför dörrn, nej jag har inte ens vart ute och gått med hundarna. ute har dom ju varit men jag har stått på trappen och ropat "gå å kissa.. gååå å kiiissa" "gå å bajsa med dej" osv. jag har sovit två timmar och ätit mat. det mest glammiga jag gjort är väl att jag tvättat håret. eftersom det är jobb imorgon. då var jag så illa tvungen.

men ikväll äre lite tv iaf. sveriges fulaste hem ska vi se på, mamma och jag. det är roligt. sedan förundras jag över alla som prommt ska kommentera mina inlägg med sina äckliga spam, trotts att det står innan man kommenterar att sådant inte godkänns. why? jag bjuder dom ändå inte på ett besök. loosers.

 


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: