kisen <3

     Publicerat: 2009-10-21 Kl: 18:27:29 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


god afternoon. hoppas alla haft en bra dag. min har varit toppen. kul dag på jobbet! min kollegas mops (på bilden) opererades idag så det var lite av dagens höjdpunkt, moppsar som redan ser så roliga ut och kisen som är så personlig och ehm "energisk" var rolig att följa genom drogernas värld ;) hehe... denna bilden är suddig, men han ser så rolig ut på den så det får gå ändå :P

jag är sjukt trött. kunde knappt hålla ögonen öppna på eftermiddagen. så lagon trevligt av mej när man sitter i receptionen hm... men va ska man göra? fick sitta där å gäspa hehe.

kvällen blir lugn. det är ju lite tv ikväll, men ska försöka lägga mej tidigt. imorgon förmiddag måste jag iväg och köpa något att ha på mej på rileys dop!! det är ju på lördag, längtar såå mycket! <3<3

nu blirre bloggläseri!
Postat av: Anonym

hahaha! fy fan vad rolig han ser ut, sötskalle!

2009-10-21 @ 18:49:32

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: