idol-rep

     Publicerat: 2009-10-29 Kl: 20:53:41 | I kategori: | 0 kommentarer


repen ligger på tv4:s hemsida för den nyfikne, *här*. själv tycker jag alla låter bra! utom rabih då (såklart...) och erikas jävla vandring från på scenen som hon gjort varenda gång är jag numera allergisk mot.

fredagens låtar är dessa:

1. Tove Styrke Östman, 16 år Umeå
Låtval: Mack the knife (Bobby Darin)

2. Calle Kristiansson, 21 år Kristianstad
Låtval: It's not unusual (Tom Jones)

3. Reza Ningtyas Lindh, 28 år Lund
Låtval: New York, New York (Liza Minnelli)

4. Eddie Razaz, 20 år Stockholm
Låtval: Can't take my eyes off you (Frankie Valli & The Four Seasons)

5. Erika Selin, 18 år Dorotea
Låtval: Sway (Perez Prado & Rosemary Clooney)

6. Erik Grönwall, 21 år Stockholm
Låtval: You don't have to say you love me (Dusty Springfield)

7. Mariette Hansson, 26 år Halmstad
Låtval: You to me are everything (The Real Thing)

8. Rabih Jaber, 22 år Lycksele
Låtval: That's amore (Dean Martin)

imårrn smäller det :)





Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: