IDOL 9/10

     Publicerat: 2009-10-09 Kl: 20:12:13 | I kategori: | 5 kommentarer

Sofia, LIVE-bloggar! oh yeah! ;)


4 min..sedan. reklam. bra jobbat tv 4. yeah.

1. Nicklas
hemska hemska låt. detser ut som att han anstränger sej för att minnas texten? hehe. men inget större fel på sången. och han kollar lite väl ner i golvet, men jag gillar ju denna pöjken! inget superdrag kanske men helt ok :)

2. Rabih
men vad fan är det med den här människan. han avslutar varenda mening med nån störande knorr, och hans bebisröst räcker inte på långa vägar till de starkare partierna. nej men ta bort honom.

3. Karolina

dax för tant karolina. hm. är detta bra? jag vet inte. hon är inte van att sjunga sån musik? och det blir skämmskudden i det där "prat-partiet". nej jag är splittrad... ...nej det är falskt som fan frstn.

4. Erika

men snälla rara. detta är åxå falskt både här och där, som att hon inte kan hantera sin (annars så bra) röst i snabbare låtar. något bättre mot slutet dock.

5. Calle
han är ju charmig asså. och jag tycker detta var bra, han sjunger väldigt bra och ja, bäst hittils. jag jag gillar hans scenspråk. asså den där jävla sur-andreas, klanka ner på den enda som hittils sjungit helt rent? suck.

6. Reza
ja man kan ju inte säga annat än att hon är grymt duktig. men mej berör hon inte alls tyvärr. men hon är verkligen proffsig lixåm!

7. Erik
gaphalsens tur då.  men jaha idag spar han lite på krutet, trevligt för då hör man ju iaf att han har en röst där bakom allt oljud. alltid trevligt att slippa få sin tv söndergapad.. inte så illa det här trotts allt.

8. Camilla
men hej klämkäck jag spyr. okej nu får vi se objektivt på det här.  hon är iaf fin i håret. nä, men det var väl helt okej.

9. Eddie
va är det med alla att skrika "kom igen!" i låtarna. nej jag är inget fan av eddie. detta var slätstruket, trist. men han sjöng iaf inte lika falskt som sist.

10. Mariette
alltså mariette spelar i en helt egen liga. hon är inte bara idol-bra, hon är lixåm bra
PÅ RIKTIGT. hon är fantastisk.

11. Tove
okej inte för att man hör henne genom musiken meeen. hon är himla söt och lite "egen". men fortfarande lite skolavslutning över det hela.



summering:
mycket falska toner. men några ljudglimtar. såhär tycker jag:

Bäst
1. mariette
2.
calle
3.
tove (eftersom markus gillar henne)

UT
RABIH. vidrigt och hemskt.

Resultat:
Karolina och Eddie hänger löst. helt okej för min del!
UT: Karolina baserat på omgång två, tycker jag det var rätt.



go natt!


Postat av: Malin

Fruktansvärt mycket falskt det blev för alla ikväll.. Men som sagt är nog endel premiärnerver och det kan man ju samtidigt förstå..

Ah jag gillar inte helt Mariette hon har ju redan ett skivbolag så sattsa där!!! Synd för Eddi, dom tog det värsta klippet på reprisen, där han sjöng som värst... men de blir spännande att se vem som åker ut..

2009-10-09 @ 22:25:18
URL: http://frudanmark.blogspot.com
Postat av: Malin

Oj hade ingen aning om att det var en egen budget CD... därför man ska ha all info innan man tycker ngt ;) trevlig fredag!!!!!

2009-10-09 @ 22:49:24
URL: http://frudanmark.blogspot.com
Postat av: emmie

jag vet inte ens vem jag hejjar på :( kolla in min blogg--. puss

2009-10-10 @ 00:05:21
URL: http://allwayssuper.blogg.se/
Postat av: Malin

Kul att få lite info.. tack för det!

tyckte det va konstigt att Karolina blev röstad ut då jag tycker endel andra är sämre men bra att Eddie fick en chans till.. Ha en fin helg!!

2009-10-10 @ 00:49:49
URL: http://frudanmark.blogspot.com
Postat av: Sir

asså den där jävla rabih! varför står han å tittar ner hela tiden? det är smärtsamt att se och som nån sa så ser det ut som att han står å gräver på scen haha! sen har han en mongo röst också.



min favve är tove. hon är coolast!

2009-10-10 @ 10:25:02
URL: http://carolinalj.blogspot.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: