idol 30/10

     Publicerat: 2009-10-30 Kl: 20:03:40 | I kategori: | 3 kommentarer

okidoke! here we go :)

haha... mr andreas tar ton! laila bjuder på tros-chock i ett let's dance nummer. inte illa. 4 minuter till reklam. wow, inte illa. det heller!

1. Tove
lite svajjig början, som vanligt med tove, men jag tycker hon är jättebra, och riktigt bra idag, hon sjunger nyanserat och blir aldrig tråkig att lyssna på!

2. Calle
oj kom han ihåg hela texten idag? wow! och bra var han åxå, passar jättebra med låten!

3. Reza
men härregud, hur bra är hon inte? hon är inte min favvo alls, men detta gjorde hon verkligen bra!

4. Eddie

oj då det var lite.. trist. han var grymm förra veckan, men detta var bara sådär, varken bra eller dåligt.

5. Erika
pja, faktiskt ganska bra, bättre än vanligt, jag gillar henne inte, men jag är inte den som är den...

6. Erik
micken är lika stor som hans huvud. eller är det micken som är lika litet som huvvet? okok, framförandet... skönt att inte behöva oroa sej för att han ska skita på sej, bättre än vanligt, jag ska erkänna det.

7. Mariette

åh vad fin hon är idag! hon är bara så jävvla bra.

8. Rabih
tingelingelingtingelingeling tippetippetej haha... men asså, skämtar han eller ÄR han seriös?


BÄST:
Tove, Mariette, Reza, Calle

SÄMST: Rabih (men rolig)

Duell: Rabih Eddie & Erika <--- stackars eddie, jag tycker det var lite obefogat, visst han va trist idag, men ändå.. erika, rätt! rabih är en fukking fatsiglande snigel! dammit.

UT: Erika. ingen förlust, helt okej med mej!





Postat av: Emelie Sehlstedt

vikka är dina favoriter i idol & vikka gillar du inte?

2009-10-30 @ 20:34:19
URL: http://sehlstedt.blogg.se/
Postat av: Simpen

haha, jag har också idolbloggat. Fyfan vad jag hatar Rabih, ikväll måste han åka ut för jag är så enormt jävla trött på hans äckliga bebisröst.

2009-10-30 @ 21:35:33
URL: http://simpen.blogg.se/
Postat av: Simpen

Nej, jag förstår inte hur fan det här kunde hände. Att Rabih får vara kvar i Idol är ju ett lika friskt beslut som att ha oskyddat sex i afrika. Det borde vara straffbart att vara som honom.

2009-10-30 @ 23:14:47

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: