home sweet home

     Publicerat: 2009-10-22 Kl: 22:30:49 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

nu är jag hemma från jobbet och har ätit dagens tredje felix-paj. jojomensan.
kvällen var lugn, men ändå saker att göra. skönt. imorgon börjar jag klockan 7. uuuurk vad tidigt. men men, sluta fyra på en fredag sitter trotts allt fint :)
så nu sitter vi här i soffan och umgås innan det är sovdax. markus har ätit makaroner med ketchup. som vi alla vet har han inte haft det så gott ställt så nu är han nere på makaronerochketchup-nivå. tur det är lön imorgon :P
tror det får bli bra så, så blir det mer skrivande imorgon, för då är det ju idol, och då livebloggar jag såklart! wohooo! ;)

gonatt!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: