haaaowdyhooo

     Publicerat: 2009-10-29 Kl: 19:19:10 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

jag kanske borde starta en farmville-blogg? idag har jag tjänat över 11.000 coins, skördat kronärtskockor och planterat lite jordgubbar osv.? det vore väl en spännande blogg?

hursomhelst.. idag hade vi städdag på jobbet, så förmiddagen var nedstängd så alla kunde städa ordentligt, sådär i alla vrår man aldrig tar ni vet. så nu är det jättefint på kliniken! på eftermiddagen var det jättemycket patienter då vi hade bokat väldigt tight eftersom förmiddagen var stängd, men det gick bra ändå.

på lunchen hade vi en kvinna som var och pratade om läkemedel, så vi fick lunch, "och tur för mej så är mari allergisk mot räkor" och vi fick räksallad så jag gjorde ett mycket bra byte, min panpizza mot hennes räksallad? nice or what? nej självklart var det jättesynd om mari som fick äta min träliga panpizza istället, men ingen hade ju mat med sej eftersom vi räknade med denna lunchen, men jag hade morgondagens panpizza, så därför fick hon den.

diddelina verkar trivas bra här, eller hon ger inget sken om motsattsen iaf, kanske man inte bryr sej så mycket när man är hamster? hehe

nu blir det bloggläsande, men framförallt ska jag samla XP-points i farmville! ;)

so'long!

Postat av: Mikaela Urbom

haha alla är helt beroende av farmville :D jag vågar inte ens testa XD

2009-10-29 @ 19:23:59
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: lova

haha farmville är så beroendeframkallande :( fast jag har iaf lyckats sluta ;D



kolla in min blogg om du har lust, ge tips på vad jag kan blogga om osv. :)

2009-10-29 @ 21:20:19
URL: http://awezomeshit.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: