beslutsångest

     Publicerat: 2009-10-22 Kl: 13:27:34 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


jahapp, snart dax att åka å jobba då. det är fint att sova länge, men själva lediga tiden på dagen blir väldigt kort. det finns för och nackdelar med allt.
har varit i farsta och köpte en tunika-liknade sak att ha på lördag. hade bestämt mej för en brun överdel. dels passar det till skorna, och dels så är ju riley en liten trolltott-unge, så jag tyckte jordnära färger på hennes stora dag var passande. dock kommer jag nog inte kunna hålla mej ifrån en chockrosa linne under hehe. gick först till kön med en brun. sedan ändrade jag mej. ville ha röd. tog en röd. ändrade mej till brun. ändrade mej till röd. och precis innan jag skulle betala ändrade jag mej til brun igen hehe. så fick det bli.

nu har jag ätit lite, och nu blir det power-slappande i 30 min sedan. jobb!
ha det bra!
Postat av: Emmelist

haha ja eller hur! :) Vad gör du idag då?

2009-10-22 @ 15:59:25
URL: http://emmelist.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: