bröllopsfotografen

     Publicerat: 2009-10-06 Kl: 13:23:59 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

"dä ä den billigaste lyxen du kan ge till en unge.. ett fränt namn... för oss som inte badar i pengar..."

den här filmen längtar jag efter haha. en ny smala sussie! samma skådespelare, samma roliga värmländska, tillochmed samma musik och känner igen soffan dom sitter i, haha. roligt. en smala sussie med nya karaktärer? helt jävla fantastiskt. 16 oktober är det jag som sitter på bion! får väl bjuda med min kyrkråtta till pojkvän så han får lite lyx i sin vardag bland panpizzor och nudelpaket. kul va, älskling? *puss*

nu. jobb. hejsålång!

 

Postat av: Frida Stigevik

sv: haha, jag bryr mig inte så mkt..:) tkte bara hon var sämst - och jag hade rätt ;)

2009-10-10 @ 21:08:37
URL: http://treets.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: