bära bära och åter bära

     Publicerat: 2009-10-26 Kl: 19:26:20 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

hellu! härregud, jag glömmer nästan bort bloggen, för jag är så inne i att sköta min farm. skärpning! är iaf hemma. vart lite sen idag, då vår sista patient visade sej vara ett redigt utredningsfall (vilket såklart alltid är kul, eftersom det blir mycket att göra) men när det olyckligtvis hamnar som sista patient innebär det ju en viss stress. som tur är så har vi en ny praktikant så hon kunde börja städa lite medans jag körde prover och röntgade å så. toppen. men eftersom jag inte har hjärta att lämna all städning till den som börjar sju imårrn bitti så stannade jag och svepte bort det värsta iaf.

idag har jag kånkat massa foder. hade försökt tajma så hills skulle komma ena dagen och eukanuba en annan dag men dom kom samtidigt, vilket inenbär en jäkla massa bärande av säckar :(. jag vill inte vara ynklig men får jätte ont i ryggen nuförtiden av det där... inte bra alls egentligen...

ikväll blir det väl tv, tv och tv... och farmville.. och jag ska läsa igenom mina bloggar jag följer åxå! vi hörs senare!

Postat av: Miss H -

känns dumt att fråga men vi har fått så dåliga svar från djursjukhuset..

Vår katt är jämt lös i magen, han fiser som bara den och de går aldrig över. :S

vi har gett han en annan diet då han bara fick äta kokt torsk och kyckling men det blev inte bättre och har även avmaskat honom.

Han verkar inte må dåligt av det och han äter och dricker som vanligt, men det är ofta löst och som sagt han fiser som en galning..

Är de normalt eller vad tror du de kan vara?

2009-10-26 @ 19:58:22
URL: http://franzenhanna.blogg.se/
Postat av: Miss H -

vi har prövat jätte mkt olika foder.. både dyra och billiga, just nu en billigare variant. kommer inte ihåg vad den heter tyvärr. men finns det någon du kan rekomendera??

2009-10-26 @ 20:12:21
URL: http://franzenhanna.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: