underbara

     Publicerat: 2009-11-04 Kl: 20:22:53 | I kategori: Övrigt | 3 kommentarer


har ni sett något så fint?
underbara Frida med mitt älskade gudbarn Riley!



Postat av: Lovisa

vilken söt rosa blogg ! like it !

2009-11-04 @ 20:53:34
URL: http://lovice.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hei hei! :) Blogg er veldig stort i Norge ja, men Sverige er et enda større land enn dette så det er mer ativitet hos dere enn hos oss vil jeg tro, hehe.

2009-11-04 @ 21:01:18
Postat av: Frida & Riley

Nej men åh! Gud så snällt av dig! Precis vad jag behövde just nu!



kram

2009-11-05 @ 01:34:37
URL: http://honungsbulle.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: