söndag!

     Publicerat: 2009-11-08 Kl: 14:41:40 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


happ happ... lite sen uppdatering, men jag har haft fullt upp idag, för jag har sovit, skördat och varit i farsta samt willys i älvsjö. nu är vi hemma igen helt enkelt :) ikväll ska vi gå på bio, det blir flickan som lekte med elden. jag har redan sett den, men ser den gärna igen med markus, som inte sett den. vi går på sena bion så att man får en lång härlig söndag här hemma först. fast jag ska strax städa ite, men nu ska jag slappa och softa en stund först :) hörs sen!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: