slappelislapp

     Publicerat: 2009-11-07 Kl: 18:52:04 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer



ahh lördag.. helt i min smak. har ägnat dagen åt att göra ingenting. förutom höststädningen i morses och ett par hundpromenader har jag bara suttit och slö-kollat på program på tv4play som jag missat, skördat farmen, beundrat farmen, och gosat med hundarna. helt i min smak. nu är markus hemma igen åxå, han far ju som en skottspole mellan alla hans happenings, men nu är han där han ska vara, dvs med mej ;).

hoppas alla ni har haft en bra dag åxå!

Postat av: Anna

naw vilken sör bild :D

2009-11-07 @ 20:22:54
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Zanna

Tack så mkt! Jag skrev bara rakt av vad mina åsiker är om denna osäkra lilla flicka som gömmer sig bakom en mask.. Tyvärr tror jag inte att hon läser sina komentarer noga om hon ens gör det alls?.. Men tack så mkt, kul att höra att det uppskattades av andra :)



Ha en toppenkväll!

2009-11-07 @ 21:49:00
URL: http://coxiq.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: